13 juni 2018

snel op de hoogte

deel dit bericht

De Alliantie Stop Kindermarketing, een verbond bestaande uit o.a. Hartstichting, Unicef, de Consumentenbond en gemeenten, heeft 58 voedingsmiddelenfabrikanten en supermarkten langs de meetlat van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen gelegd. Doel van de Alliantie is om marketing van ongezonde voedingsmiddelen gericht op kinderen aan banden te leggen.

Het rapport is onlangs gepresenteerd aan de Tweede Kamer. Wij maakten de resultaten van het 130 pagina tellende rapport snel inzichtelijk door middel van een infographic. Zo kregen Kamerleden en journalisten snel grip op de materie.

aardig op weg

Dat wielrenners en voetgangers meer rekening houden met elkaar... Zou mooi zijn, toch? Check hier onze Aardig op weg campagne.

vrolijk pasen bij blokker

Wat is er nou leuker dan eieren versieren? Precies! Met deze vrolijke stickers kán het niet meer mis gaan.

Lekker adresje

Pal aan de Bussumerheide kun je bij Heidezicht dagelijks terecht voor koffie, taart en heerlijke broodjes.

ff niet

De gemeente Amsterdam, de Vervoerregio Amsterdam en het GVB vonden het tijd om de handen ineen te slaan tegen al dat ge-app in de straat en gebel op de weg.