13 juni 2018

snel op de hoogte

deel dit bericht

De Alliantie Stop Kindermarketing, een verbond bestaande uit o.a. Hartstichting, Unicef, de Consumentenbond en gemeenten, heeft 58 voedingsmiddelenfabrikanten en supermarkten langs de meetlat van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen gelegd. Doel van de Alliantie is om marketing van ongezonde voedingsmiddelen gericht op kinderen aan banden te leggen.

Het rapport is onlangs gepresenteerd aan de Tweede Kamer. Wij maakten de resultaten van het 130 pagina tellende rapport snel inzichtelijk door middel van een infographic. Zo kregen Kamerleden en journalisten snel grip op de materie.

Corporate film Meijers

Voor Meijers maakten we een korte film waarin alles, 24/7, draait om hun relaties.

Ons nieuwe huis

Vanaf 19 december 2017 is Loods 6 ons nieuwe onderkomen.

door de modder voor de Nierstichting

Nou, vooral heel veel zand. En zout. En zweet, want het was warm. We kwamen in actie voor de Nierstichting tijdens de MudMasters in Scheveningen op 11 juni 2017.

Sponsor van het vrije woord

Wat is fake news en wat niet? En wat als er helemaal geen nieuws meer doorkomt? Dan zorgt het IWPR ervoor dat lokale onafhankelijke reporters wereldwijd een stem krijgen. Wij visualiseerden het verhaal.