13 juni 2018

snel op de hoogte

deel dit bericht

De Alliantie Stop Kindermarketing, een verbond bestaande uit o.a. Hartstichting, Unicef, de Consumentenbond en gemeenten, heeft 58 voedingsmiddelenfabrikanten en supermarkten langs de meetlat van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen gelegd. Doel van de Alliantie is om marketing van ongezonde voedingsmiddelen gericht op kinderen aan banden te leggen.

Het rapport is onlangs gepresenteerd aan de Tweede Kamer. Wij maakten de resultaten van het 130 pagina tellende rapport snel inzichtelijk door middel van een infographic. Zo kregen Kamerleden en journalisten snel grip op de materie.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...

stage concepting en design

We zoeken een designer met conceptkracht voor een stage van 6 maanden. Kom jij ons versterken met waanzinnige ideeën en skills?

stageplek beschikbaar

Breng jouw kennis en vaardigheden in de praktijk.