13 december 2019

Duidelijke verhalen

deel dit bericht

Juist in deze tijden van onzekerheid, extreem lage rentes en dreigende pensioenverlagingen kun je als fonds eigenlijk maar één ding doen: duidelijke en eerlijke verhalen vertellen. Ontdaan van jargon en andere ballast. Onze collega Bram legt in het vakblad Pensioen Bestuur & Management met Ellen van Amersfoort van PME uit wat we daarmee bedoelen.

Met Pensioenfonds PME maken we serieus werk van relevante en toegankelijke communicatie en voorlichting. Zó bijvoorbeeld.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...