4 december 2018

50.000 x onveilig

deel dit bericht

Als onderdeel van de campagne Superbelangrijk (nu MONO) die wij in opdracht van het GVB, de Vervoerregio en de gemeente Amsterdam voeren, hebben we onderzoeksbureau Trajan aan het tellen gezet. Wat blijkt? Elke spits in de regio Amsterdam zijn er ongeveer 50.000 momenten dat fietsers met hun mobieltje bezig zijn. Heel vaak gaat dit goed, maar soms ook niet…

Ter ondersteuning van de presentatie van de onderzoekcijfers over mobiel gebruik in het verkeer, brachten we voor even telefooncel terug in de straat. Als onderdeel van onze jongerencampagne. In november 2018 vooral gevoerd via Instagram en outdoor.

Darwins lessen

Wat hebben een grote industriële verzekeraar en een Galapagos-vink met elkaar te maken?

vacature: art/concept/creative

Jij zorgt voor net die juiste ‘oomph’.

vacature: communicatieadviseur

Zin om onze opdrachtgevers te helpen met creatieve communicatie-oplossingen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.