13 juni 2017

Door de modder voor de Nierstichting

deel dit bericht

Al sinds 2007 is de Nierstichting een trouwe relatie van Vechtlust. In al die jaren hebben we veel communicatie-uitingen, direct mailings, online acties en filmpjes met en voor dit goede doel gemaakt. En deze keer konden we dus fysiek aan de bak. Over autobanden duikelen, onder netten door zwoegen en boven bakken water hangen. Leuke dag. Echt.

Omdat fondsenwerving centraal staat bij alles wat we voor de Nierstichting doen, heeft ook deze actie natuurlijk het nodige opgeleverd. Met de door ons bijeengebrachte opbrengst dragen we bij aan de ontwikkeling van de draagbare kunstnier.

Meer Nierstichting?

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.