18 december 2019

Kerst met Bakkie

deel dit bericht

In 2019 ontwikkelden we voor HVC – het afval, energie- en grondstofbedrijf van Noord-Holland - een online campagne met Bakkie in de hoofdrol.

Na de positieve campagneresultaten in 2019 ¬– groot engagement en hoge klantwaardering – gaan Vechtlust en HVC ook in 2020 met Bakkie online.

Centrale boodschap: niet alleen klokhuizen en koffiefilters maar álle etensresten zijn voor de GFT-bak. Dus óók de kalkoenbotten en de restjes cranberrysaus. Smakelijk kerstfeest voor Bakkie!

Darwins lessen

Wat hebben een grote industriële verzekeraar en een Galapagos-vink met elkaar te maken?

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.