16 december 2019

AZL laat zich zien

deel dit bericht

Voor AZL, de no nonsens pensioenuitvoerder uit Zuid-Limburg, waren er verschillende redenen om kritisch te kijken naar de eigen merkpositionering. Een nieuwe bestuurssamenstelling, behoefte aan profilering in een consoliderende markt, de wens om meer kracht en eenheid te brengen in de verschillende communicatie-uitingen…

Vechtlust formuleerde samen met AZL het eigen, unieke verhaal van een bevlogen organisatie met een heldere visie op de toekomst van ons pensioenstelsel. AZL als multiclient uitvoerder is gewend voortdurend te schakelen tussen verschillende pensioenregelingen. Sterker, daar ligt hun grootste kracht. Deze hebben we tot uitdrukking gebracht in een onderscheidend nieuw logo, een kleurrijke huisstijl en een beeldtaal die de warmte uitstraalt die recht doet aan het DNA van AZL. De profilering komt samen in de nieuwe pay-off die verwoordt waar AZL in essentie voor staat: ‘de toekomst voor elkaar’.

Benieuwd naar de case?

vrolijk pasen bij blokker

Wat is er nou leuker dan eieren versieren? Precies! Met deze vrolijke stickers kán het niet meer mis gaan.

Lekker adresje

Pal aan de Bussumerheide kun je bij Heidezicht dagelijks terecht voor koffie, taart en heerlijke broodjes.

ff niet

De gemeente Amsterdam, de Vervoerregio Amsterdam en het GVB vonden het tijd om de handen ineen te slaan tegen al dat ge-app in de straat en gebel op de weg.

Corporate film Meijers

Voor Meijers maakten we een korte film waarin alles, 24/7, draait om hun relaties.