16 december 2019

AZL laat zich zien

deel dit bericht

Voor AZL, de no nonsens pensioenuitvoerder uit Zuid-Limburg, waren er verschillende redenen om kritisch te kijken naar de eigen merkpositionering. Een nieuwe bestuurssamenstelling, behoefte aan profilering in een consoliderende markt, de wens om meer kracht en eenheid te brengen in de verschillende communicatie-uitingen…

Vechtlust formuleerde samen met AZL het eigen, unieke verhaal van een bevlogen organisatie met een heldere visie op de toekomst van ons pensioenstelsel. AZL als multiclient uitvoerder is gewend voortdurend te schakelen tussen verschillende pensioenregelingen. Sterker, daar ligt hun grootste kracht. Deze hebben we tot uitdrukking gebracht in een onderscheidend nieuw logo, een kleurrijke huisstijl en een beeldtaal die de warmte uitstraalt die recht doet aan het DNA van AZL. De profilering komt samen in de nieuwe pay-off die verwoordt waar AZL in essentie voor staat: ‘de toekomst voor elkaar’.

Benieuwd naar de case?

Ons nieuwe huis

Vanaf 19 december 2017 is Loods 6 ons nieuwe onderkomen.

door de modder voor de Nierstichting

Nou, vooral heel veel zand. En zout. En zweet, want het was warm. We kwamen in actie voor de Nierstichting tijdens de MudMasters in Scheveningen op 11 juni 2017.

Sponsor van het vrije woord

Wat is fake news en wat niet? En wat als er helemaal geen nieuws meer doorkomt? Dan zorgt het IWPR ervoor dat lokale onafhankelijke reporters wereldwijd een stem krijgen. Wij visualiseerden het verhaal.