10 december 2019

Wat gaat het worden?

deel dit bericht

Specifiek gericht op kinderen in groep 8 - en hun ouders natuurlijk - creëren we awareness en geven we voorlichting vanuit de negen afzonderlijke scholen. Wordt het De nieuwe Havo, Het Hyperion Lyceum of misschien toch het Vox College?

We ontwikkelden alle voorlichtingsmaterialen, een online en outdoor campagne, inclusief een stadsbus in Amsterdam Noord.  

Meer over de campagne?

Kuikens met karakter

Paasweekend. Dat betekent actie bij de Blokker: vrolijke kuikens van Vechtlust. Uit de serie van 50 ontwerpschetsen, zijn dít ze geworden.

Nieuw gezicht: Taxi Electric

Met onze nieuwe klant Taxi Electric maakten we een doelgericht ritje waarin we het merk een eerste visuele make-over hebben gegeven.

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.