5 april 2019

Nieuw gezicht: Taxi Electric

deel dit bericht

Voor Taxi Electric, het bedrijf dat vanuit Amsterdam flink aan de weg timmert met elektrisch personenvervoer, zijn we teruggegaan naar de kernbeloften. Schoon. Vriendelijk. Veilig. En ook nog eens aantrekkelijk als werkgever voor chauffeurs op zekere leeftijd.

Deze onderscheidende eigenschappen van Taxi Electric hebben we een plek gegeven in de communicatie. Dat zorgt voor meer merkherkenning, onder meer op de website en in promotiemateriaal. Daarnaast vormen kleur- en typografie nu meer eenheid met het logo en de pay-off.

Ook een ritje maken?

Leuk om te weten: verzekeraar ASR voert dit voorjaar een landelijke campagne met daarin Taxi Electric als een illustratief voorbeeld van duurzaam beleid.

Darwins lessen

Wat hebben een grote industriële verzekeraar en een Galapagos-vink met elkaar te maken?

vacature: art/concept/creative

Jij zorgt voor net die juiste ‘oomph’.

vacature: communicatieadviseur

Zin om onze opdrachtgevers te helpen met creatieve communicatie-oplossingen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.