10 december 2019

Wat gaat het worden?

deel dit bericht

Specifiek gericht op kinderen in groep 8 - en hun ouders natuurlijk - creëren we awareness en geven we voorlichting vanuit de negen afzonderlijke scholen. Wordt het De nieuwe Havo, Het Hyperion Lyceum of misschien toch het Vox College?

We ontwikkelden alle voorlichtingsmaterialen, een online en outdoor campagne, inclusief een stadsbus in Amsterdam Noord.  

Meer over de campagne?

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan blijvend onder druk. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?

jonge helden

Na de landelijke introductiecampagne in opdracht van de Nierstichting begin 2021, zijn de voorbereidingen voor de flight in september in volle gang.