10 december 2019

Wat gaat het worden?

deel dit bericht

Specifiek gericht op kinderen in groep 8 - en hun ouders natuurlijk - creëren we awareness en geven we voorlichting vanuit de negen afzonderlijke scholen. Wordt het De nieuwe Havo, Het Hyperion Lyceum of misschien toch het Vox College?

We ontwikkelden alle voorlichtingsmaterialen, een online en outdoor campagne, inclusief een stadsbus in Amsterdam Noord.  

Meer over de campagne?

Darwins lessen

Wat hebben een grote industriële verzekeraar en een Galapagos-vink met elkaar te maken?

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.