16 oktober 2020

Van Seth is er maar 1

deel dit bericht

Voor het Prinses Máxima Centrum brachten we visueel in kaart welke prestatie medisch specialisten, verzorgend personeel en onderzoekers samen leveren voor kinderen met kanker.

De cijfers zijn indrukwekkend. Denk aan 1.200 bezoeken per maand, de bereiding van 3.165 spuiten per week en maar liefst 35.000 chemobehandelingen per jaar.

De korte video, opgebouwd uit bestaand materiaal en grafische elementen, vertelt een groot verhaal over echte mensen aan de hand van cijfers waar je stil van wordt.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...