18 december 2019

Kerst met Bakkie

deel dit bericht

In 2019 ontwikkelden we voor HVC – het afval, energie- en grondstofbedrijf van Noord-Holland - een online campagne met Bakkie in de hoofdrol.

Na de positieve campagneresultaten in 2019 ¬– groot engagement en hoge klantwaardering – gaan Vechtlust en HVC ook in 2020 met Bakkie online.

Centrale boodschap: niet alleen klokhuizen en koffiefilters maar álle etensresten zijn voor de GFT-bak. Dus óók de kalkoenbotten en de restjes cranberrysaus. Smakelijk kerstfeest voor Bakkie!

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan blijvend onder druk. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?

jonge helden

Na de landelijke introductiecampagne in opdracht van de Nierstichting begin 2021, zijn de voorbereidingen voor de flight in september in volle gang.