22 maart 2019

Iskall sommar

deel dit bericht

Speciaal voor de Scandinavische markt creëerden we verleidelijk lekkere promotiematerialen gericht op bakkers, koks en ijsmakers.

Debic, een van de keybrands van Friesland Campina, verovert wereldwijd steeds meer landen met haar kwaliteitslijn van roomproducten voor de professionele markt.

Vechtlust helpt mee met de promotionele activiteiten. Denk aan het ontwerp van inspirerende receptenboeken, opvallende visuals, verrassende communicatiethema’s en overtuigende content.

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.