13 juni 2019

hvc

Bakkie lust alles wat jij ook eet

deel dit bericht

Meer dan een derde van ons restafval bestaat uit etensresten. Terwijl in het gft-afval weer restafval zit. Dat moet beter, vinden de afvalverwerkers en recyclers van HVC.

Wij kregen de vraag: hoe verleid je mensen hun kliekjes, graten en botten in de groene bak te stoppen? We creëerden Bakkie voor bewustwording en herkenning. Bakkie is een aaibaar 3D-character, een kruising tussen een Cockerspaniël en… een groene bak dus. Bakkie is het extra gezinslid dat er gewoon helemaal bij hoort.

Lust alles wat jij ook eet.

De campagne wordt breed ingezet. Zowel online als offline.

Concept en uitvoering: Vechtlust

In samenwerking met:
Mookx en Dustin Kershaw: animatie en compositing
Bart Beekman: camera
Gerard Verwiel: geluid
Geen Bluf
Hebbes Casting en Dutch Casting Agency

Wat gaat het worden?

Crossmediale wervingscampagne voor negen Amsterdamse middelbare scholen.

Kuikens met karakter

Paasweekend. Dat betekent actie bij de Blokker: vrolijke kuikens van Vechtlust. Uit de serie van 50 ontwerpschetsen, zijn dít ze geworden.

Nieuw gezicht: Taxi Electric

Met onze nieuwe klant Taxi Electric maakten we een doelgericht ritje waarin we het merk een eerste visuele make-over hebben gegeven.

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.