5 maart 2018

Heidezicht

deel dit bericht

Lekker adresje

Pal aan de Bussumerheide kun je bij Heidezicht dagelijks terecht voor koffie, taart en heerlijke broodjes. Kijk maar!

Terwijl de ondernemers van Brambergen een nieuwe horeca-formule ontwikkelden tegen een overzichtelijk decor, maakten wij ook deze visuele identiteit. De huisstijl kom je tegen in het interieur, op schorten, kaasplanken en de menukaarten. En op de website natuurlijk. Een logo zonder krullen dat past bij het interieur en de no nonsens aanpak van Heidezicht.

Fotografie: Ayako.

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.