mei 2024

Darwins lessen

Wat hebben een grote industriële verzekeraar en een Galapagos-vink met elkaar te maken? Voor HDI ontwikkelden we in april 24 een groot netwerkevent in het Hulstkampgebouw in Rotterdam.

deel dit bericht

Als je ook in de toekomst nog een beetje relevant wil zijn draait het volgens Charles Darwin allemaal om Survival of the fittest. Vandaar.

HDI neemt als internationale verzekeraar van complexe en duurzame risico’s graag het voortouw en gaat komende tijd actief op zoek naar het adaptief vermogen van de sector en zichzelf.

Cliënt HDI Global

Script, concept, stijl Vechtlust

Video/montage Niels Ursem

Illustratie/animatie DionLuijten

Stemacteur Gijs Scholten van Aschat

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.