24 februari 2021

Beter recyclen

deel dit bericht

Energie- en afvalbedrijf HVC zoekt een verhelderend concept om het recycle-tarief toe te lichten. Gemeenten gebruiken dit tarief, om te zorgen dat er minder bruikbare grondstoffen bij het restafval belanden.

We hebben op basis van de frisse, nieuwe huisstijl deze eerste animatie ontwikkeld. Zie je de rode lijn met witte basis? Inderdaad, een kenmerkende verwijzing naar het logo én de hoofdrolspeler.

Bakkie lust alles wat jij ook eet

Hoe verleid je mensen hun kliekjes, graten en botten in de groene bak te stoppen?

Kuikens met karakter

Paasweekend. Dat betekent actie bij de Blokker: vrolijke kuikens van Vechtlust. Uit de serie van 50 ontwerpschetsen, zijn dít ze geworden.

Nieuw gezicht: Taxi Electric

Met onze nieuwe klant Taxi Electric maakten we een doelgericht ritje waarin we het merk een eerste visuele make-over hebben gegeven.

9 scholen kiezen voor vechtlust

Het Voortgezet Onderwijs van Amsterdam (VOvA), met middelbare scholen door de hele stad, heeft na een uitgebreide aanbesteding gekozen voor Vechtlust. We gaan kinderen uit groep 8 helpen met hun schoolkeuze.