16 december 2019

AZL laat zich zien

deel dit bericht

Voor AZL, de no nonsens pensioenuitvoerder uit Zuid-Limburg, waren er verschillende redenen om kritisch te kijken naar de eigen merkpositionering. Een nieuwe bestuurssamenstelling, behoefte aan profilering in een consoliderende markt, de wens om meer kracht en eenheid te brengen in de verschillende communicatie-uitingen…

Vechtlust formuleerde samen met AZL het eigen, unieke verhaal van een bevlogen organisatie met een heldere visie op de toekomst van ons pensioenstelsel. AZL als multiclient uitvoerder is gewend voortdurend te schakelen tussen verschillende pensioenregelingen. Sterker, daar ligt hun grootste kracht. Deze hebben we tot uitdrukking gebracht in een onderscheidend nieuw logo, een kleurrijke huisstijl en een beeldtaal die de warmte uitstraalt die recht doet aan het DNA van AZL. De profilering komt samen in de nieuwe pay-off die verwoordt waar AZL in essentie voor staat: ‘de toekomst voor elkaar’.

Benieuwd naar de case?

speurders van Amsterdam

Als uitbreiding van onze wervingscampagne voor het VOvA stuurden we de Speurders van Amsterdam op pad om de sfeer op negen scholen te proeven.

beter recyclen

HVC zocht een heldere toelichting bij het recycle-tarief. Deze animatie is de eerste, in de kenmerkende frisse huisstijl.  

Van Seth is er maar 1

Het Prinses Máxima Centrum in cijfers... Indrukwekkend om te zien wat dit ziekenhuis afgelopen jaar heeft bereikt voor kinderen met kanker.

nieuw kantoor: strafwerk

nieuwe naam, nieuwe huisstijl