4 december 2018

50.000 x onveilig

deel dit bericht

Als onderdeel van de campagne Superbelangrijk (nu MONO) die wij in opdracht van het GVB, de Vervoerregio en de gemeente Amsterdam voeren, hebben we onderzoeksbureau Trajan aan het tellen gezet. Wat blijkt? Elke spits in de regio Amsterdam zijn er ongeveer 50.000 momenten dat fietsers met hun mobieltje bezig zijn. Heel vaak gaat dit goed, maar soms ook niet…

Ter ondersteuning van de presentatie van de onderzoekcijfers over mobiel gebruik in het verkeer, brachten we voor even telefooncel terug in de straat. Als onderdeel van onze jongerencampagne. In november 2018 vooral gevoerd via Instagram en outdoor.

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Kerst met Bakkie

Voorlichtingscampagne met Bakkie en de etensresten krijgt een vervolg in 2020.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.