4 december 2018

50.000 x onveilig

deel dit bericht

Als onderdeel van de campagne Superbelangrijk (nu MONO) die wij in opdracht van het GVB, de Vervoerregio en de gemeente Amsterdam voeren, hebben we onderzoeksbureau Trajan aan het tellen gezet. Wat blijkt? Elke spits in de regio Amsterdam zijn er ongeveer 50.000 momenten dat fietsers met hun mobieltje bezig zijn. Heel vaak gaat dit goed, maar soms ook niet…

Ter ondersteuning van de presentatie van de onderzoekcijfers over mobiel gebruik in het verkeer, brachten we voor even telefooncel terug in de straat. Als onderdeel van onze jongerencampagne. In november 2018 vooral gevoerd via Instagram en outdoor.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan blijvend onder druk. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?

jonge helden

Na de landelijke introductiecampagne in opdracht van de Nierstichting begin 2021, zijn de voorbereidingen voor de flight in september in volle gang.