Vechtlust helpt je met strategie, campagnes, concepten en ontwerp. We ontwarren complexe informatie en maken daar een duidelijk verhaal van – in woord en in beeld. Communicatie die informeert, raakt, overtuigt en verleidt.
Vechtlust groeit en is daarom op zoek naar charmante regelaar met commerciële kwaliteiten.
ja, dat ben ik!De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?
De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?
In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...
Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.
Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.
We maakten journalisten en Kamerleden blij door de resultaten van een 130 pagina tellend rapport van de Alliantie Stop Kindermarketing samen te vatten in een infographic.
Als je diep in complexe materie zit, is het lastig om in twee zinnen te vertellen waar het over gaat. Communicatie wordt dan snel te veel, vies of dor.
Door onze jarenlange ervaring binnen veel sectoren, scheiden wij snel hoofdzaken van bijzaken. Helpen bij helderheid in plannen en maken er een duidelijk verhaal van.
Hoe zorg je ervoor dat mensen blijven kijken, lezen of luisteren? Dat ze in actie komen, hun oordelen bijstellen, een vonk voelen, in de lach schieten, tot aanschaf overgaan? Vaak lukt dat ons door hoofd en buik bij elkaar te brengen. Zodat creatieve, authentieke communicatie ontstaat.