Vechtlust helpt je met strategie, campagnes, concepten en ontwerp. We ontwarren complexe informatie en maken daar een duidelijk verhaal van – in woord en in beeld. Communicatie die informeert, raakt, overtuigt en verleidt.

vacature projectmanager communicatie

Vechtlust groeit en is daarom op zoek naar charmante regelaar met commerciële kwaliteiten.

ja, dat ben ik!

campagne Jonge helden

De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

bekijk meer

campagne Jonge helden

De Nierstichting doet er alles aan om jonge nierpatiënten bij te staan en om genezing van nierziekte in de toekomst mogelijk te maken. Voor onderzoek en innovatie in de regeneratieve geneeskunde, is veel geld nodig. De vraag was daarom: hoe kunnen we Nederlanders meer bewust maken van de impact van nierziekte en hen bewegen tot een bijdrage?

bekijk meer

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...

blik terugmeer

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

meer

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.

meer

snel op de hoogte

We maakten journalisten en Kamerleden blij door de resultaten van een 130 pagina tellend rapport van de Alliantie Stop Kindermarketing samen te vatten in een infographic.

meer

wat we kunnen

kern

Als je diep in complexe materie zit, is het lastig om in twee zinnen te vertellen waar het over gaat. Communicatie wordt dan snel te veel, vies of dor

Door onze jarenlange ervaring binnen veel sectoren, scheiden wij snel hoofdzaken van bijzaken. Helpen bij helderheid in plannen en maken er een duidelijk verhaal van.

Vonk

Hoe zorg je ervoor dat mensen blijven kijken, lezen of luisteren? Dat ze in actie komen, hun oordelen bijstellen, een vonk voelen, in de lach schieten, tot aanschaf overgaan? Vaak lukt dat ons door hoofd en buik bij elkaar te brengen. Zodat creatieve, authentieke communicatie ontstaat. 

Verleidelijk. Fris. Opvallend.

Vechtlust+ pensioencommunicatie

meer weten?
Fijne partij om mee samen te werken. Korte communicatielijnen en verrassend eindresultaat met oog voor detail.

Catoline Smits, manager Meijers Vitaal

Creatief en hoge kwaliteit, moderne uitstraling.

Bram Klouwen, directeur Companen

Er wordt proactief meegedacht en het eindresultaat voldoet aan de (hoge) verwachtingen.

David Kok, communicatieadviseur Gemeente Almere

Persoonlijk, actieve meedenkers, soms uitdagend, als gewenst eenvoudig, geen verrassingen (afspraak = afspraak) en met plezier.

Esther Veldhuijzen van Zanten, partner VIJFadvies

Vriendelijk, doortastend en heel goed.

Marjolein de Jong, directeur tandarts van Weesp

Een prettige samenwerking. Vechtlust wist onze ‘brengt de zaak verder’ missie op goede en creatieve manier te versterken.

Geert Jan Somers, IT-manager De Hooge Waerder

Vechtlust verbaast in creativiteit en vindingrijkheid. Dankzij de ontwerpen van Vechtlust zijn we in staat geweest een passende maar vooral unieke identiteit te ontwikkelen.

Victor Coffa, Visual Content Manager Picnic

Vechtlust is een zeer betrokken en inhoudelijk kundige club flexibele mensen bij elkaar. Zodra je met hen een project gaat doen dan word je even samen 'één'. Ik heb veel van ze geleerd.

Ilja van den Berg, oprichter Mind the People

Altijd creatieve ideeën. Buiten de paden. Soms ook iets anders dan dat je vraagt of verwacht had. Maar wel wat werkt! Uitwerking altijd professioneel.

Sonja Groen, communicatieadviseur LUMC