Meijers is een makelaar in assurantiën. Brengt voor klanten in binnen- en buitenland specifieke risico’s in kaart, dekt deze zo nodig af en biedt continuïteit bij onverhoopte schade. Gestart in 1973, is dit familiebedrijf inmiddels gegroeid tot 200 medewerkers.
Voor Meijers is Vechtlust al vele jaren een allround sparring partner op het gebied van marketing en communicatie. Nu Meijers zo fors groeit, en steeds meer digitaal en internationaal opereert, kwam de vraag op tafel of de visuele wereld van Meijers nog wel paste bij de identiteit. Het antwoord was: nee. Tijd dus voor een make-over.
Zelfs - of misschien wel juist - als je elkaar zo lang kent, is het goed om met elkaar af en toe met elkaar te bepalen waar je staat. Sessies over visie, missie en plannen volgden. Over imago, merkpersonificatie en de bewijsvoering. Over de ambities van Meijers. En over wat mooi is en wat niet. Na ordening van de uitgangspunten en een impactanalyse, vormde een nieuwe corporate pay-off het startschot: Zeker Verder.
Daarna konden we aan de slag met een nieuw logo, inclusief nieuwe typografie en kleuren. Nieuwe fotografie en iconen, nieuwe website, nieuwe stationery. Een intensief traject waarbij de ambities als inspiratie dienden en de kernwaarden als fundament. Sinds een grote lancering in het najaar van 2016 loopt Meijers er weer prachtig bij.
Een moderne huisstijl die past bij de ambities en kernwaarden van Meijers en die het gewenste imago ondersteunt.
Meijers is een makelaar in assurantiën. Brengt voor klanten in binnen- en buitenland specifieke risico’s in kaart, dekt deze zo nodig af en biedt continuïteit bij onverhoopte schade. Gestart in 1973, is dit familiebedrijf inmiddels gegroeid tot 200 medewerkers.