5 april 2019

Nieuw gezicht: Taxi Electric

deel dit bericht

Voor Taxi Electric, het bedrijf dat vanuit Amsterdam flink aan de weg timmert met elektrisch personenvervoer, zijn we teruggegaan naar de kernbeloften. Schoon. Vriendelijk. Veilig. En ook nog eens aantrekkelijk als werkgever voor chauffeurs op zekere leeftijd.

Deze onderscheidende eigenschappen van Taxi Electric hebben we een plek gegeven in de communicatie. Dat zorgt voor meer merkherkenning, onder meer op de website en in promotiemateriaal. Daarnaast vormen kleur- en typografie nu meer eenheid met het logo en de pay-off.

Ook een ritje maken?

Leuk om te weten: verzekeraar ASR voert dit voorjaar een landelijke campagne met daarin Taxi Electric als een illustratief voorbeeld van duurzaam beleid.

speurders van Amsterdam

Als uitbreiding van onze wervingscampagne voor het VOvA stuurden we de Speurders van Amsterdam op pad om de sfeer op negen scholen te proeven.

beter recyclen

HVC zocht een heldere toelichting bij het recycle-tarief. Deze animatie is de eerste, in de kenmerkende frisse huisstijl.  

Van Seth is er maar 1

Het Prinses Máxima Centrum in cijfers... Indrukwekkend om te zien wat dit ziekenhuis afgelopen jaar heeft bereikt voor kinderen met kanker.

nieuw kantoor: strafwerk

nieuwe naam, nieuwe huisstijl