17 december 2019

osb

Leerlingen werven

deel dit bericht

De Open Schoolgemeenschap Bijlmer (OSB) is al bijna vijftig jaar een hechte middelbare school met een onderscheidende aanpak. Vmbo-, havo- en vwo-leerlingen zitten de eerste jaren met elkaar in de brede brugklas om hun uiteindelijke niveau te ontdekken. Niet alleen is er veel aandacht voor cultuur en sport, ook de schoolresultaten zijn goed. Alleen mag de aanwas van nieuwe leerlingen omhoog. Werven dus. Onder meer voor de open dagen in januari en februari van 2020.

Wij ontwikkelden een campagne in een opvallende en kleurrijke stijl waarin het accent ligt op de cognitieve aspecten van de OSB. We laten zien wat de OSB zo’n goede school maakt en hoe positief de resultaten zijn. En welke maatschappelijke perspectieven de school allemaal opent.

Concept, grafisch ontwerp, tone of voice, tekst, video en fotografie. Voor een crossmediale campagne met o.a. promotiematerialen zoals brochures, infokaarten, een campagnesite, outdoor en social uitingen.

Iskall sommar

De lente is nog maar net begonnen, maar in Zweden maken ze zich al op voor een ijskoude zomer.

film voor de rabobank

Voor de Rabobank maakten we een korte film waarin we een nieuw financieel product uitleggen: Virtual Account Management.

Start-up geslaagd

Een jaar geleden ontwikkelden we voor een start-up in culinaire tours een robuuste merkidentiteit. Amsterdam Food Tours stond met het markante team van gidsen meteen op de internationale kaart.

appers in de cel?

Pure nostalgie: voor één dag brachten we de telefooncel terug in de straat. Om duidelijk te maken dat je je mobieltje beter niet op de fiets kan gebruiken. Zo hou je het een beetje veilig.