17 december 2019

osb

Leerlingen werven

deel dit bericht

De Open Schoolgemeenschap Bijlmer (OSB) is al bijna vijftig jaar een hechte middelbare school met een onderscheidende aanpak. Vmbo-, havo- en vwo-leerlingen zitten de eerste jaren met elkaar in de brede brugklas om hun uiteindelijke niveau te ontdekken. Niet alleen is er veel aandacht voor cultuur en sport, ook de schoolresultaten zijn goed. Alleen mag de aanwas van nieuwe leerlingen omhoog. Werven dus. Onder meer voor de open dagen in januari en februari van 2020.

Wij ontwikkelden een campagne in een opvallende en kleurrijke stijl waarin het accent ligt op de cognitieve aspecten van de OSB. We laten zien wat de OSB zo’n goede school maakt en hoe positief de resultaten zijn. En welke maatschappelijke perspectieven de school allemaal opent.

Concept, grafisch ontwerp, tone of voice, tekst, video en fotografie. Voor een crossmediale campagne met o.a. promotiematerialen zoals brochures, infokaarten, een campagnesite, outdoor en social uitingen.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan blijvend onder druk. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?

jonge helden

Na de landelijke introductiecampagne in opdracht van de Nierstichting begin 2021, zijn de voorbereidingen voor de flight in september in volle gang.