18 december 2019

Kerst met Bakkie

deel dit bericht

In 2019 ontwikkelden we voor HVC – het afval, energie- en grondstofbedrijf van Noord-Holland - een online campagne met Bakkie in de hoofdrol.

Na de positieve campagneresultaten in 2019 ¬– groot engagement en hoge klantwaardering – gaan Vechtlust en HVC ook in 2020 met Bakkie online.

Centrale boodschap: niet alleen klokhuizen en koffiefilters maar álle etensresten zijn voor de GFT-bak. Dus óók de kalkoenbotten en de restjes cranberrysaus. Smakelijk kerstfeest voor Bakkie!

zorginspirator

Met plezier blijven werken in de zorg? Zorginspirator.nl...

echte smaken

Belangrijke boodschap van de Nierstichting: eten met minder zout is beter voor je nieren.

Leerlingen werven

Serieus goed: campagne van start voor de OSB, middelbare school in de Amsterdamse Bijlmer.

AZL laat zich zien

Pensioenuitvoerder stapt uit de schaduw als dé veranderexpert. Met een nieuwe corporate identity.