24 februari 2021

Beter recyclen

deel dit bericht

Energie- en afvalbedrijf HVC zoekt een verhelderend concept om het recycle-tarief toe te lichten. Gemeenten gebruiken dit tarief, om te zorgen dat er minder bruikbare grondstoffen bij het restafval belanden.

We hebben op basis van de frisse, nieuwe huisstijl deze eerste animatie ontwikkeld. Zie je de rode lijn met witte basis? Inderdaad, een kenmerkende verwijzing naar het logo én de hoofdrolspeler.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan blijvend onder druk. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?

jonge helden

Na de landelijke introductiecampagne in opdracht van de Nierstichting begin 2021, zijn de voorbereidingen voor de flight in september in volle gang.