26 mei 2018

Aardig op weg

deel dit bericht

Aardig op weg. Die campagneslogan bedachten we om een lastig issue te tackelen. Wielrenners en bewoners van de gemeente Ouder-Amstel vergeten af en toe om wat rekening met elkaar te houden in het verkeer. Met een kraam vol bidons en muesli-repen als aanlokkelijk rustpunt, kwamen inwoners, renners, wethouder en de politie met elkaar in gesprek. En met effect: buiten in de zon, maar ook op social media kwam de discussie op gang en was er ruimte voor wederzijds begrip. Ook Weekblad voor Ouder Amstel kwam langs. Wij bedachten het campagneconcept, maakten het logo en verzorgden de give-aways.

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...

stage concepting en design

We zoeken een designer met conceptkracht voor een stage van 6 maanden. Kom jij ons versterken met waanzinnige ideeën en skills?

stageplek beschikbaar

Breng jouw kennis en vaardigheden in de praktijk.

snel op de hoogte

We maakten journalisten en Kamerleden blij door de resultaten van een 130 pagina tellend rapport van de Alliantie Stop Kindermarketing samen te vatten in een infographic.