26 mei 2018

Aardig op weg

deel dit bericht

Aardig op weg. Die campagneslogan bedachten we om een lastig issue te tackelen. Wielrenners en bewoners van de gemeente Ouder-Amstel vergeten af en toe om wat rekening met elkaar te houden in het verkeer. Met een kraam vol bidons en muesli-repen als aanlokkelijk rustpunt, kwamen inwoners, renners, wethouder en de politie met elkaar in gesprek. En met effect: buiten in de zon, maar ook op social media kwam de discussie op gang en was er ruimte voor wederzijds begrip. Ook Weekblad voor Ouder Amstel kwam langs. Wij bedachten het campagneconcept, maakten het logo en verzorgden de give-aways.

Darwins lessen

Wat hebben een grote industriële verzekeraar en een Galapagos-vink met elkaar te maken?

vacature: communicatiemedewerker

Heb jij zin om binnen ons team rake communicatie verder te brengen?

arbeidsmarktcommunicatie: 5 tips

Meer effect bereiken met je arbeidsmarktcommunicatie? Er gelden andere regels dan een paar jaar geleden. Wij helpen je transformeren.

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.