3 april 2019

9 scholen kiezen voor vechtlust

pitch gewonnen

deel dit bericht

In Amsterdam houden alle middelbare scholen elk jaar in januari en februari een grote verleidingsdans om de gunst van 7000 à 8000 achtste-groepers. Deze kinderen leveren allemaal een lijstje in met hun top 12 van voorkeurscholen en vervolgens beslist het lot in april.

Zo zal het ook gaan in 2020. En wij voeren in deze periode een crossmediale campagne vanuit de koepel van negen scholen. Om kinderen en hun ouders bijvoorbeeld te wijzen op de sterke punten van het Hyperion Lyceum, uit te leggen wat VOX-klassen zijn of het tweetalig onderwijsaanbod van de Bredero Mavo onder de aandacht te brengen.

Op 1 april 2019 is de meerjarige samenwerking tussen VOvA en Vechtlust officieel. Hiephiep!

2018 - wat een jaar

In 12 delen blikken we terug op een afwisslend Vechtlust-jaar. Van positionering tot brand identity, van wervende campagnes tot verhelderende motion graphics...

stage concepting en design

We zoeken een designer met conceptkracht voor een stage van 6 maanden. Kom jij ons versterken met waanzinnige ideeën en skills?

stageplek beschikbaar

Breng jouw kennis en vaardigheden in de praktijk.

snel op de hoogte

We maakten journalisten en Kamerleden blij door de resultaten van een 130 pagina tellend rapport van de Alliantie Stop Kindermarketing samen te vatten in een infographic.