3 april 2019

9 scholen kiezen voor vechtlust

pitch gewonnen

deel dit bericht

In Amsterdam houden alle middelbare scholen elk jaar in januari en februari een grote verleidingsdans om de gunst van 7000 à 8000 achtste-groepers. Deze kinderen leveren allemaal een lijstje in met hun top 12 van voorkeurscholen en vervolgens beslist het lot in april.

Zo zal het ook gaan in 2020. En wij voeren in deze periode een crossmediale campagne vanuit de koepel van negen scholen. Om kinderen en hun ouders bijvoorbeeld te wijzen op de sterke punten van het Hyperion Lyceum, uit te leggen wat VOX-klassen zijn of het tweetalig onderwijsaanbod van de Bredero Mavo onder de aandacht te brengen.

Op 1 april 2019 is de meerjarige samenwerking tussen VOvA en Vechtlust officieel. Hiephiep!

zonder inlevingsvermogen zijn we nergens

Vaak gaat het zo: je hebt een doel, bij een doelgroep, en daar is iets van communicatie voor nodig.

Toe aan een nieuwe communicatiestijl?

Een stijl die versterkend, verhelderend en herkenbaar werkt voor je organisatie? Zo doen we dat.

campagne zorginspirator

Vakmensen in de zorg staan blijvend onder druk. Hoe weten we ze te behouden voor de sector Zorg en Welzijn?

jonge helden

Na de landelijke introductiecampagne in opdracht van de Nierstichting begin 2021, zijn de voorbereidingen voor de flight in september in volle gang.