3 april 2019

9 scholen kiezen voor vechtlust

pitch gewonnen

deel dit bericht

In Amsterdam houden alle middelbare scholen elk jaar in januari en februari een grote verleidingsdans om de gunst van 7000 à 8000 achtste-groepers. Deze kinderen leveren allemaal een lijstje in met hun top 12 van voorkeurscholen en vervolgens beslist het lot in april.

Zo zal het ook gaan in 2020. En wij voeren in deze periode een crossmediale campagne vanuit de koepel van negen scholen. Om kinderen en hun ouders bijvoorbeeld te wijzen op de sterke punten van het Hyperion Lyceum, uit te leggen wat VOX-klassen zijn of het tweetalig onderwijsaanbod van de Bredero Mavo onder de aandacht te brengen.

Op 1 april 2019 is de meerjarige samenwerking tussen VOvA en Vechtlust officieel. Hiephiep!

Corporate film Meijers

Voor Meijers maakten we een korte film waarin alles, 24/7, draait om hun relaties.

Ons nieuwe huis

Vanaf 19 december 2017 is Loods 6 ons nieuwe onderkomen.

door de modder voor de Nierstichting

Nou, vooral heel veel zand. En zout. En zweet, want het was warm. We kwamen in actie voor de Nierstichting tijdens de MudMasters in Scheveningen op 11 juni 2017.

Sponsor van het vrije woord

Wat is fake news en wat niet? En wat als er helemaal geen nieuws meer doorkomt? Dan zorgt het IWPR ervoor dat lokale onafhankelijke reporters wereldwijd een stem krijgen. Wij visualiseerden het verhaal.