Picnic

PICNIC, de nieuwe online supermarkt

Een nieuwe online supermarkt is de supermarktarena binnengestormd: PICNIC. Een sympathieke David die het opneemt tegen de dominante Goliaths waar Nederland zijn dagelijkse karren nu nog vult. Vechtlust werkt al ruim een jaar mee aan de communicatiestijl van PICNIC.

Wat

PICNIC is anders. Geen fysieke winkels. Mobile first. Slimme logistiek. Elektrische bezorgwagens. Krachtige inkoopcombinaties. Stad voor stad veroveren ze de markt. Met ijzersterke proposities als ‘alles voor de laagste prijs, gratis thuisbezorgd’. Het avontuur is gestart in Amersfoort.

Hoe

In nauwe samenwerking met de initiatiefnemers van PICNIC zijn we gekomen tot een visuele wereld die net even anders is. De vrolijke illustraties van onze hand maken PICNIC toegankelijk, sympathiek en benaderbaar. Het elektrische bezorgautootje wordt de winkel, de vaste bezorger het herkenbare gezicht.

Op 5 augustus 2015 leidt een lek naar de pers tot een storm aan publicaties. Landelijke dagbladen, nieuwssites, vakpers en grote nieuwszenders maken duidelijk dat Nederland benieuwd is naar deze nieuwe speler. PICNIC is een initiatief van Michiel Muller (Route Mobiel en Tango), Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys (mannen achter Fred Hopper, ontwikkelaar van personalisatiesoftware voor webwinkels) en Bas Verheijen (voormalig marketing directeur Albert Heijn en C1000).

 

Picnic-Petje-af

Picnic-brocolli

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!